Beşiktaş, Ronaldinho’ya son teklifini yaptı

Etiketler :

Son yılların en büyük transfer bombasını patlatmak için kolları sıvayan Beşiktaş’ta Ronaldinho işi bilmeceye dönüştü...

Yılbaşı tatili için Amerika’ya giden ve bugün yurda dönecek olan Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Brezilyalı yıldızın menajer ağabeyi Assis ile masaya oturup, Ronaldinho konusunda son noktayı koymayı planlıyordu ama beklenen olmadı...

Bir haftadır spor kamuoyunu meşgul eden ve siyah beyazlı taraftarları büyük heyecana sevkeden Ronaldinho transferi için dün menajeri Assis ve İkinci Başkan Ahmet Nur Çebi, bir kez daha görüştü.


“Ben dönene kadar gitmesin” dedi ama...

Çebi, “6 milyon Euro’luk fiyat için yönetim kurulu olarak karar alacağız. Başkanımızın dönüşünü bekliyoruz. Pazartesi (yarın) masaya oturur ve son kez görüşür anlaşmaya varırız” dedi.

Orman ile görüştüğünü belirten Çebi, “Assis’in İstanbul’a gelmesinden mutlu oldum. Ben dönene kadar bir yere gitmesin. Karşılıklı konuşalım. Görüştüğümüz sponsorlardan olumlu bir haber bekliyorum” dediğini de iletti.

5 gündür hem yüz yüze hem de telefon ve mesajlaşma yoluyla defelarca Ronaldinho’nun ağabeyi ve menajeri olan Roberto Assis ile görüşen siyah beyazlı yönetim beklemeye geçti.


Bugün ülkesi Brezilya’ya uçacak

Orman’ın, “Bizzat gelip ben kendim görüşeceğim” dediği menajer Assis, dün Çebi ile yaptığı görüşmenin ardından “Daha fazla bekleyemem” dedi.

Toplantıda Beşiktaş’tan son teklifi alan Assis, düşünmek için bir hafta süre istedi. Assis, ülkesine döneceğini, orada kardeşi Ronaldinho ile ayrıntılı bir şekilde Beşiktaş’ın yıllık 5 milyon Euro ve maç başı 20 bin Euro’luk teklifini düşündükten sonra kesin cevaplarını ileteceğini belirtti.

Ronaldinho’nun menajeri Assis bugün Türkiye’den ayrılacak. Gündemi meşgul eden transferle ilgili son kararı ise Brezilyalı oyuncu verecek.

0 yorum:

Bu Konu Hakkında Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşın.